Tuesday, April 16, 2013

"Ижийтэйгээ байхад би баян байсан..." хятад хэл дээр


有妈妈在身边的人是最幸福、最富有的 (拉瓦嘎苏仁)

即便是眼泪在眼中打转
也不能让已裂开的石头再复原
即便是心中充满了酸楚
也不能跨越生死再和亲人相见

有妈妈在身边,我最幸福、最富有
痛苦流涕的时候
有妈妈给我擦去泪珠
妈妈的安慰
就像温暖的太阳
妈妈笑着走过来的身影
就像快乐的女神
给我带来无限的
幸福和快乐

有妈妈在身边,我最幸福、最富有
跟妈妈一起去拾牛粪
周边的砂砾都变黄金
海市蜃楼邀我一块儿玩
在我身边挑逗我

有妈妈在身边,我最幸福、最富有
妈妈是有血有肉的活佛
我在那宽宽的胸怀上玩耍
吸允着妈妈的乳汁
我就不再害怕黑暗

有妈妈在身边,我最幸福、最富有
喊向妈妈的思念
就如此山不见彼山
汩汩流出的鲜血
就如河水不会倒流

母亲长眠于大地之后
我成了可怜的乞丐
不过我只乞求一样东西
就是让妈妈再活过来
有妈妈在身边,我最幸福、最富有
翻译:伦扎
Б. Лхавгасүрэн. Ижийтэйгээ байхад би баян байсан......

Xагарсан чулуу дахиад хэзээ ч эвлэдэггvй шиг
Yнэнээ хэлье!
Нулимсаараа зуурч хэлье!
Хагацахын цагт vхэл давж уулздаггvй шиг
Yнэнээ хэлье!
Амьсгалаа эангидаж хэлье!
Ижийтэйгээ байхад би баян байсан...
Орилсоор ижийдээ очин нулимсаа арчуулахад
Одод бvгдээрээ миний нvдэн дотор л тvгдэг байсан...
Ижий минь инээгээд над руу ирэхэд
Энэхэн дэлхийн наран над дээр л асгардаг байсан...
Ижийтэйгээ байхад би баян байсан...
Араг vvрсэн ижийнхээ ар еверт гvйхэд
Аараг толгодын элс алтаар нурдаг байсан
Бертен бертен зэрэглээ хормойтой минь орооцолдож
Бvжин бор хелийн минь сайрыг долоодог байсан
Ижийтэйгээ байхад би баян байсан...
Судас нь лугшиж халуу дvvгсэн
Бурхны евер дээр тоглодог байсан
Сvнс зайлам харанхуйн дунд
Сvv немерч унтдаг байсан
Ижийтэйгээ байхад би баян байсан...
Уул уулын орой уулздаггvй шиг
Vнэнээ хэлье!
Эсээ шатааж хэлье!
Урсгал усан эргэж урсдаггvй шиг
Vнэнээ хэлье!
Цусаа буцалгаж хэлье!
Ижийгээ амирласнаас хойш би гуйлгачин болсон
Гэхдээ...
Энэ хорвоогоос vхлээс бусдыг тоож гуйхгvй гуйлгачин болсон
Ижийтэйгээ байхад би баян байсан...

No comments:

Post a Comment